Föräldramatch och Höstyran
2019-09-08 08:11
Söndag 15/9 deltar vi med två lag, Röbäck Blå och Röbäck Röd, i cupen Höstyran i Sävar. Cupen spelas under 1 dag och kallelse till resp. lag kommer inom kort. Matchstart är kl. 8.00 resp. 8.45 och sista match startar kl. 15.30 för båda lagen. Spelschema finns på cupens hemsida, https://www.procup.se/cup/32876.htm (Vi tillhör grupp P08, födda 2011) Det kommer att finnas försäljning av hamburgare, varmkorv etc. under dagen.
    För att vi ska få öva på riktigt många målgester inför cupen utmanar vi er föräldrar i en match på träningen på onsdag! På med Neymar-tröjan och möt ett taggat lag på ordinarie träningstid!
   Cupen i Sävar blir vår avslutning på den här roliga fotbollssäsongen!

Våra sponsorer:
Partners till Röbäck Camp:

Domarlista klicka på pipan
För felanmälan på Röbäcks Arena klicka på gubben